Merhaba, eğer siz de benim gibi zamanında birçok siteye kaydolup ve e-postanıza da “sürekli gelişmelerden haberdar olmak için” e-posta atmalarına izin verdiyseniz e-posta kutunuzun içinden çıkılmaz olduğu şimdiden bellidir. Ve bunlarla her zaman teker teker uğraşmak zorunda kalırsınız.
Halbuki unuttuğumuz bir şey var ki; o da bu e-postaların bir abone listesindeki kişilere gönderilmeleri. Her defasında sildiğiniz bir web sayfasından veya kuruluştan e-posta alıyorsanız e-postayı silmek yerine şunları yapın.
- E-posta içeriğine girin.
- Genellikle en altta olan “Abonelikten çık”, “Listeden çıkın”, “Unsubscribe” vb. bağlantıya tıklayın.
- Gerekli direktifleri uygulayın.
Bu aşamadan sonra abonelikten çıkmış olacaksınız. Ve o yerden size e-posta gelmeyecek. Bunu her gönderici için yapmak zor olabilir. Ama her e-postayı silmek kadar zaman öldürmez. Aksine zamanınızı kurtarır. Hayatta sizi boğan şeylerden birini de böylece elemiş olursunuz.